Herlev Bladet

Endnu en disciplin: Ung golfspiller dansk mester igen

17-årige Jessica Dyreskov fra Hjortespring Golfklub kan på anden gang på under et år kalde sig dansk mester.

I september i fjor vandt hun som kun 16-årig DM i slagspil i golf for damer, og i pinsen fulgte Jessica Dyreskov fra Hjortespring Golfklub op og vandt det danske mesterskab i disciplinen hulspil.

Her spiller modstanderne direkte over hinanden, og der bliver dystet om at vinde hvert enkelt hul i kampen.

På vej mod finalen vandt 17-årige Jessica Dyreskov blandt andet over klubkammeraten Caroline Bruun i kvartfinalen i en meget lige kamp, oplyser Hjortespring Golfklub.

Finalen var også tæt, her blev Christina Jacobsen fra Smørum besejret.

I alt var der 16 deltagere til DM i hulspil for damer, som blev afviklet i Holstebro.

Du er måske også interesseret i

Der er lukket for kommentarer

Tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Powered by Flash ApS