Endnu en disciplin: Ung golfspiller dansk mester igen
17-årige Jessica Dyreskov fra Hjortespring Golfklub kan på anden gang på under et år kalde sig dansk mester.
I september i fjor vandt hun som kun 16-årig DM i slagspil i golf for damer, og i pinsen fulgte Jessica Dyreskov fra Hjortespring Golfklub op og vandt det danske mesterskab i disciplinen hulspil.
Her spiller modstanderne direkte over hinanden, og der bliver dystet om at vinde hvert enkelt hul i kampen.
På vej mod finalen vandt 17-årige Jessica Dyreskov blandt andet over klubkammeraten Caroline Bruun i kvartfinalen i en meget lige kamp, oplyser Hjortespring Golfklub.
Finalen var også tæt, her blev Christina Jacobsen fra Smørum besejret.
I alt var der 16 deltagere til DM i hulspil for damer, som blev afviklet i Holstebro.

Der er lukket for kommentarer