Herlev Bladet

Maraton i søndags: Atter sejr for Herlevs guldpiger

Holdmesterskab til ældre Herlevløbere til Copenhagen Marathon.

Søndagens maraton i København blev igen et til et sejrsløb for tre kvinder fra Herlev Løbe- og Atletikklub.

For andet år i træk vandt Hanne Jensen, Birgit Rødgaard-Jessen Lund og Marianne Flindt det danske holdmesterskab i klassen K70 - kvinder over 70 år - på maratondistancen på 42.195 meter.

Hanne Jensen løb sig også ind til en individuel bronzemedalje.

'Den faste ugentlige træning i Herlev Løbe- og Atletikklub betaler sig med andre ord i det lange løb,' bemærker bestyrelsesmedlem i atletikklubben Stig Fog i en mail til Herlev Bladet.

LÆS OGSÅ: Lokal basketballklub er blevet danske mestre 

Du er måske også interesseret i

Der er lukket for kommentarer

Tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Powered by Flash ApS