Maraton i søndags: Atter sejr for Herlevs guldpiger
Holdmesterskab til ældre Herlevløbere til Copenhagen Marathon.
Søndagens maraton i København blev igen et til et sejrsløb for tre kvinder fra Herlev Løbe- og Atletikklub.
For andet år i træk vandt Hanne Jensen, Birgit Rødgaard-Jessen Lund og Marianne Flindt det danske holdmesterskab i klassen K70 - kvinder over 70 år - på maratondistancen på 42.195 meter.
Hanne Jensen løb sig også ind til en individuel bronzemedalje.
'Den faste ugentlige træning i Herlev Løbe- og Atletikklub betaler sig med andre ord i det lange løb,' bemærker bestyrelsesmedlem i atletikklubben Stig Fog i en mail til Herlev Bladet.

Der er lukket for kommentarer