Efter en lang valgkamp har Herlev Bladet mødt tre af de nye kandidater, som stiller op til kommunalvalget for første gang, og ifølge dem har valgkampen både budt på rutsjebaneture og opture.
»Det har selvfølgelig været supersjovt, fantastisk og meget lærerigt. Det er også virkelig, virkelig…
Læs mere...
