Eagles’ sæsonkortsalg er steget med 45 procent
Sæsonkortsalget hos Herlev Eagles er steget med 45 procent siden samme tidspunkt sidste år, fortæller direktør Lars Skjøth.
Herlev Eagles’ salg af sæsonkort er steget med 45 procent i forhold til samme tidspunkt sidste år.
Det fortæller Eagles-direktør Lars Skjøth, som er glad for udviklingen.
»Det er usædvanligt, at der er solgt så mange på det her tidspunkt. Det er faktisk ikke sket siden 2006. Og vi vil selvfølgelig gerne have solgt så mange som overhovedet muligt, så vi kan sikre os en masse gode folk i hallen,« siger Lars Skjøth.
Han mener, at det stigende salg kan skyldes den flotte afslutning på sidste sæson, hvor Herlev Eagles kom videre fra grundspillet for første gang siden 2015.
Fede kampe og godt drama
Der er ikke nogen konkret målsætning for hvor mange sæsonkort, Eagles skal sælge, eller hvor højt et tilskuersnit, man forventer til kampene. Men Lars Skjøth håber, at den stigende interesse også vil vise sig i tilskuertallet, når sæsonen går i gang.
»Hvis vi kan få samme fremgang på publikumsantallet, som vi har på sæsonkort, så vil vi være mere end lykkelige,« siger han og fortsætter.
»Og hvis det er udtryk for, at flere mennesker interesserer for Eagles, så er det fantastisk. For vi har en fed vare heroppe med en masse fede kampe og en masse godt drama,« siger Eagles-direktøren.
Første hjemmekamp i Metalligaen er den 18. september mod Rødovre Mighty Bulls.
Kommenarer er lukket, undtagen trackbacks samt pingbacks