Jeg kan uden at tøve sige, at 2025 har været det mest hæsblæsende år for mig nogensinde.
Den 2. januar satte jeg mig i borgmesterstolen som leder af kommunalbestyrelsen. Det har været vildt, det har været hektisk, men det har også været enormt spændene og givende.
Jeg har oplevet en enorm
…
